Zecret Zervice

Zecret Zervice

ZecretZervice – falsk underholdning

ZecretZervice har underholdt siden 1996 i hele landet. De har optrådt for alle slags selskaber – fødselsdage, bryllupper, konfirmationer, firmafester, receptioner, jubilæer, indvielser, teambuilding etc.

Vores erfaring er, at uanset begivenhedens karakter, gør ZecretZervice den sjove forskel. Det bliver ikke den fest dine gæster havde drømt om – den bliver værre og vanvittig morsom. Publikum oplever den latter, de f.eks. kan huske fra skolen, hvor de ikke måtte grine og ikke kunne lade være.

Når du ringer til os vil vi først og fremmest udspørge dig om arrangementet – hvad skal fejres, hvor og hvornår skal den foregå … og hvad har du tænkt dig – skal du have tjenere, falske gæster eller medarbejdere til din fest?

ZecretZervice fortæller selvfølgelig gerne om alle deres bedrifter, så du får et indtryk af, hvad du går ind til. Allerede dér griner du.

Hvis du ønsker falske gæster eller falske medarbejdere, mødes du sædvanligvis inden med ZecretZervice og taler om, hvordan I sammen kan lave en historie, som sandsynliggør, at ZecretZervice nogensinde er havnet til Jeres fest.

Ønsker du falske konsulenter er forarbejdet stort, da ZecretZervice skal have en vis viden om firmaet for at kunne optræde som troværdige personer. Derfor vil samarbejdet også kræve lidt mere af dig.

ZecretZervice elsker at optræde som disse ”skøre” kvinder og giver hver gang publikum en oplevelse for livet.

Vi ved, at humor forener …

FALSKE TJENERE
Teatertjenere – en fest I aldrig vil glemme!

ZecretZervice har videreudviklet det amerikanske koncept ”Falske tjenere”. Den første time ligner de almindelige tjenere … men stille og roligt begynder det hele at tage en uventet drejning, og derefter er intet normalt.

Hver tjener har sin karakter, hvadenten det er den distræte, den maniske eller ’hende den sure’. Efterhånden som festen skrider frem, kommer deres karakterer mere og mere til syne, og til sidst udspilles en mindre soap-opera foran de måbende gæsters øjne.

Pludselig bliver desserten serveret midt i hovedretten, tjenerne begynder at blande sig mistænkeligt i samtalerne. Den højtelskede sekretær får overdreven særbehandling … en tjener samler madrester ind til sin hund … sig mig – er den ene af dem ikke lidt beruset?

Sidemanden begynder at grine hysterisk … (for nu har han opdaget det) – men han vil ikke sige noget, for hvem vil gå glip af, at opleve skjult kamera live.

Konceptet er blevet en bragende succes i Danmark, og vi har til dato kun glade kunder, der lang tid efter har haft noget at snakke om. Det bryder alle konventioner om, hvordan en fest traditionelt bør forløbe. Eller som en af vore gæster udtrykte det: ’Tak fordi I tog røven på mig!’

Alt kan ske. Eller som ZecretZervice ynder at udtrykke det: Vi garanterer intet – men lover alt!

FALSKE GÆSTER
Festen er et mareridt – du er blevet placeret ved siden af festens absolut mest kiksede gæst. Hende, alle taler om og helst undgår kontakt med. Alene hendes påklædning … Hun overholder ingen konventioner og afbryder samtaler, derudover nyser hun højt og hele tiden. Efter at have undersøgt, nærmest dissekeret buffeten, tager hun sin pergament-indpakkede madpakke frem og gnasker den højlydt i sig. Og så har hun sin søster med, og hun er nærmest endnu værre.

Sammen hærger de 2 festen med medbragte sange og taler og sindssyge indfald. Til stor glæde for værtsparret og forfærdelse for de øvrige gæster, der dog hen ad vejen kan ånde lettet op … det er kun falske gæster.

Alt dette forudsætter selvfølgelig et forudgående forarbejde med værtsparret. Alibiet for de falske gæster skal være i orden.

FALSKE MEDARBEJDERE
”Hvordan er de 2 blevet ansat her?? Har de tænkt sig, at hende dér skal sidde i receptionen og så med de tænder. Kan den anden overhovedet lægge 2 og 2 sammen, med den nedringede kjole! Det går aldrig godt. SKAL DE OGSÅ MED TIL VORES PERSONALEFEST?”

Sådan vil de fleste nok tænke, når de møder de 2 kvinder, der netop er trådt ud fra personalechefens kontor, og det kan ingen fortænke dem i. Efter at personalechefen har givet dem en præsentationsrunde i firmaet, går snakken.

Da festen oprinder, entrerer de i deres stiveste festpuds, og med medbragte 20-kroners gaver, selvom der ikke er annonceret pakkekonkurrence.

Alle er efterhånden klar over, at disse nyansættelser er én stor fejltagelse og forestiller sig med gru, hvordan et samarbejde nogensinde i fremtiden skal kunne lykkes med sådanne 2 typer.

Fordi de bl.a.:
• er afholdskvinder med Underberg i tasken
• sprayer hår under forretten
• ser i busplanen for sidste natbus – hele tiden
• stanger tænder ved buffeten
• stjæler mad med hjem til hunden
• knækker nødder under direktørens tale
– osv.

Efter et par timer er dagen/firmaet reddet – det var gudskelov en joke.

De 2 falske medarbejdere kommer uafhængig af hinanden til jobsamtale og får som sagt en præsentation i firmaet. De er blevet velinformeret af festudvalget om firmaet og deres medarbejdere, så alibiet for ansættelserne er i orden.

FALSKE KONSULENTER
ZecretZervice tilbyder konceptet ”De falske konsulenter”. Konsulenterne kan bruges enten som ”Icebreaker” eller som ”Kick off” i et kursusforløb.

Ved at se på den enkelte virksomheds behov, skræddersyer ZecretZervice en event, som kan starte et kursus, samle en gruppe eller splitte en gruppe og få medarbejderne til at se på sig selv, kollegaerne og virksomheden med nye øjne.

ZecretZervice’s styrke er humor og en veludviklet situationsfornemmelse.

ZecretZervice har erfaring med at underholde og aflæse grupper af mennesker, både i virksomheds – og privat regi. Deres oplevelse er, at publikum går hjem med ny viden om sig selv.

Gennem forskellige optrædener har ZecretZervice fået en bred indsigt i, hvad der skal til for at få en gruppe i bevægelse. Dette kan de gøre i light, medium eller hardcore udgaver, alt efter det behov der er.

ZecretZervice mener, at man gennem humor kan nå ind ad bagvejen til alle mennesker, og ændre deres overbevisninger og rykke ved deres forestillinger og grænser.

Det er interessant at se, hvordan en gruppe reagerer, når den udsættes for en adfærd, som ikke følger konventionerne. Når konsulenten under foredraget pludselig bliver ringet op af sin mor, som passer hunden derhjemme og fører lange samtaler med hende om hunden. Billeder fra den private familietur til Harzen har sneget sig ind i PowerPoint-diasserien, og konsulenten Alex taber sin taske med ALT!!! hvad den indeholder, for blot at nævne nogle af de uheld, der kunne forekomme.

Hvem i gruppen støber kuglerne, hvem resignerer og hvem tager ansvaret.

Hvorfor handler folk som de gør? Det er ZecretZervice’s opgave at spejle publikums handlinger, og det gør de gennem ”De falske konsulenter”.